Radu Hriniuc este Coach Profesionist, acreditat de Federatia Internationala de Coaching.
Are o experienta de peste 20 de ani in leadership si management lucrand cu diverse echipe atat in mediul academic cat si in mediul privat de business.
Dinamic, cu o puternica dorinta de cunoastere si dezvoltare, empatic, deschis si vizionar, Radu a explorat cu succes diverse zone profesionale in care a inovat si a adus plus valoare.
In ultimii 15 ani, a activat in industria de travel, in una din cele mai puternice companii romanesti din industrie, cu expertiza in responsabilitate sociala, dezvoltare de business, relatii internationale, marketing, relatii publice si comunicare, dezvoltarea de parteneriate. De asemenea, a activat ca trainer pe comunicare si marketing in cadrul Scolii de Turism EXIMTUR si a participat, in calitate de voluntar, la numeroase proiecte sociale de-a lungul timpului.
In anul 2016, Radu a experimentat pentru prima data coachingul. A fost momentul unei profunde schimbari de perceptie, debutul unei transformari personale ce va avea sa continue in urmatorii ani. Peste intreaga experienta profesionala, peste talentul sau innascut de comunicare si relationare, peste empatia si deschiderea fata de oameni si potentialul lor, s-a suprapus formarea in coaching si dezvoltarea continua in acest domeniu. Radu a inteles foarte repede ca prin procesul de coaching si folosind instrumente specifice, poate acompania oamenii in atingerea obiectivelor personale sau profesionale, ca acestia pot ajunge la performanta dorita, ca isi pot implini visele si aspiratiile, ca isi pot trai viata asa cum o doresc.
Radu s-a dedicat exclusiv coachingului, avand convingerea ca din pozitia de coach poate sa aduca beneficii majore clientilor sai, in procesul lor de transformare, de crestere si performanta, atat individual cat si in echipa.
In zona de educatie, Radu a căutat să înțeleaga de ce în sistemul educațional românesc se pune in continuare accentul pe memorare și nu pe creativitate, de ce nu se explorează potențialul individual al fiecărui elev, de ce nu sunt abordate elemente de inteligență emoțională, elemente de dezvoltare a percepțiilor, de exprimare a opiniilor și de consolidare a perspectivei proprii. Dorinta lui este sa reușeasca să schimbe ceva în acest domeniu prin coaching și sa transmita mai departe potentialul nostru de a face ca lucrurile sa se intample.